UWAGA : Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. OK

12 623 10 01
695 695 103


ul. Rogozińskiego 3
31-559 Kraków

Reklamacje

Staramy się aby zakupiony produkt spełniał Państwa oczekiwania. Jeżeli jednak mimo to stwierdzicie Państwo wadę i zechcecie skorzystać z prawa do reklamacji prosimy o przeczytanie poniższego wyciągu z regulaminu sklepu.

1. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub chęci reklamacji zakupionego towaru prosimy o wcześniejszą informację telefoniczną lub mailową, a następnie odesłanie wadliwego przedmiotu na adres Biura Obsługi Klienta

ADE ART
ul. Rogozińskiego 3
31-559 Kraków

2. Przesyłki dostarczane przez firmę kurierską należy otworzyć przy doręczycielu. W przypadku widocznych uszkodzeń powstałych podczas transportu, należy spisać protokół reklamacyjny. Protokół należy sporządzić do 7 dni od daty odebrania przesyłki.

3. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 2 dni roboczych od daty dostarczenia towaru, o czym klient informowany jest mailowo.

4. Reklamacja nie będzie uwzględniona w przypadku

  • uszkodzeń mechanicznych, powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania towaru lub jego konserwacji
  • w wyniku ewentualnych przeróbek oraz ingerencji „osób trzecich”.
  • różnic w kolorystyce złota, kamieni szlachetnych i innych materiałów, które wynikły z innych ustawień monitora Klienta.

5. Po uwzględnieniu reklamacji towaru wadliwego, zostanie on naprawiony lub wymieniony na nowy, jeśli naprawa nie będzie możliwa, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

6. Reklamowany towar musi zawierać dowód zakupu (paragon lub fakturę), oryginalne opakowanie oraz certyfikat.

7. Nie uwzględniamy reklamacji związanych z opóźnionym terminem doręczenia przesyłki, wynikającym z winy przewoźnika (Poczta Polska, kurier UPS)

8. Sklep nie odbiera przesyłek wysłanych za pobraniem. Takie przesyłki będą zwracane do nadawcy, który będzie ponosić wszystkie koszty związane z przesyłką.


POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI

Stawiamy na jakość

Naszym celem jest Państwa satysfakcja z zakupionej u nas biżuterii. Dlatego przed wysyłką każdy przedmiot dokładnie sprawdzamy i bezwzględnie eliminujemy egzemplarze krzywe, porysowane lub niechlujnie wykonane. Przed zapakowaniem dodatkowo czyścimy.