UWAGA : Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. OK

12 623 10 01
695 695 103


ul. Rogozińskiego 3
31-559 Kraków

Regulamin

Sklep internetowy działający pod adresem http://www.twojabizuteria.pl jest własnością firmy: 


Ade Art
Elżbieta Anna Janicka-Dyląg
ul. Rogozińskiego 3, 31-559 Kraków
NIP: 676-158-60-63
REGON: 356586530
Wpis do Ewidencji Działaności Gospodarczej 979/2002


Wszystkie transakcje zawierane są na podstawie przepisów kodeksu cywilnego, ustawy z 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141 poz. 1176 oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144 poz. 1204).

Składając zamówienie w naszym sklepie akceptujecie Państwo następujący regulamin:

ZAMÓWIENIA

1. Zamówienia można składać poprzez internet: za pomocą formularza zawartego na stronie sklepu, telefonicznie: dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta 12 430 2009, 695 695 103 lub przesyłając zamówienie na adres: esklep@twojabizuteria.pl.
2. Warunkiem przyjęcia zamówienia przez sklep jest poprawne wypełnienie formularza zamówienia zawierającego podstawowe dane kupującego takie jak: adres pocztowy, adres poczty elektronicznej, numer telefonu lub podanie powyższych danych w zleceniu telefonicznym lub mejlowym.
3. Na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta zostanie przesłana wiadomość ze specyfikacją zamówienia.
4. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany towarów oraz cen towarów znajdujących się w ofercie serwisu oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca od chwili przyjęcia zamówienia przez sklep.

PŁATNOŚCI I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

1. Płatność z tytułu zamówienia może być dokonana na jeden z poniższych sposobów:
a/ przelewem na konto sklepu
b/ za pośrednictwem usługi Przelewy24
c/ gotówką u kuriera przy odbiorze przesyłki
d/ gotówką przy dobiorze zamówienia w Biurze Obsługi Klienta
2. W przypadku transakcji “przelewem na konto” w opisie transakcji prosimy podać Numer Zamówienia
3. Podany w opisie towaru czas realizacji jest liczony od momentu otrzymania pełnej wpłaty przy wyborze opcji “przelewem na konto” lub od momentu złożenia zamówienia w przypadku wybrania opcji “płatność przy odbiorze” lub “odbiór osobisty”.
4. Do podanego czasu realizacji należy doliczyć podany w opcji doręczenia czas dostarczenia przesyłki
5. W przypadku wyboru opcji grawerowania do czasu realizacji należy doliczyć 1-2 dni
6. Przedmiotów zamówionych z opcją GRAWEROWANIA nie wysyłamy za pobraniem (wybrana opcja płatności "przy odbiorze").
7. Do każdej transakcji wystawiany jest paragon fiskalny lub na życzenie faktura VAT
8. Walutą w której przeprowadzane są transakcje jest polski złoty - PLN

REKLAMACJE, GWARANCJA I ZWROTY

1. Na wszystkie towary właściciel sklepu, firma Ade Art - Elżbieta Anna Janicka Dyląg udziela 24 miesięcznej gwarancji.
2. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady, powinien niezwłocznie powiadomić Biuro Obsługi Klienta oraz odesłać wyrób przesyłką pocztową na adres:

ul. Rogozińskiego 3
31-559 Kraków

3. Klient w przypadku stwierdzenia, że:
- opakowanie jest naruszone lub
- zawartość przesyłki nie jest zgodna z zamówieniem lub
- towar jest uszkodzony
zobowiązany jest odmówić odbioru przesyłki, spisać protokół w obecności Kuriera i jak najszybciej skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie lub mailowo, pod rygorem uznania, że towar został dostarczony Klientowi w stanie zgodnym z umową.
4. Zakupiony towar można zwrócić w terminie do 14 dni od odbioru przesyłki bez podania przyczyn. Aby skorzystać z prawa zwrotu Klient zobowiązany jest do zawiadomienia o tym fakcie sklepu w terminie 14 dni kalendarzowych od daty odbioru towaru. Zwrot towaru powinien nastąpić w ciągu 14 dni i powinien zawierać produkt w oryginalnym opakowaniu wraz z otrzymanym paraganem lub fakturą, certyfikatem (jeżeli został wystawiony) oraz z wypełnionym formularzem zwrotu (do pobrania poniżej)
a/ sklep zwraca Klientowi koszty zakupu towaru oraz koszt wysyłki towaru w wysokości najtańszej oferownej przez sklep opcji przesyłki. Koszt zwrotnego przesłania towaru pokrywa Kupujący.
b/ kwota zostanie przelana na konto wskazane przez Klienta w formularzu zwrotu, po otrzymaniu wszystkich wymienionych wyżej elementów przesyłki w ciągu 14 dni.
5. Zwroty NIE SĄ MOŻLIWE w przypadku:
a/
zakupu towaru wykonanego na indywidualne zamówienie
b/
przedmiotów trwale zmienionych poprzez grawerunek wykonany na zlecenie Klienta
6. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma stanowi interaktywny punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców zmierzających do pozasądowego rozstrzygania sporów powstałych w związku z transakcjami internetowymi.

 

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU


POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI

 

Regulacje dotyczące ochrony danych osobowych oraz polityki prywatności zawarte są w dziale:

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH I POLITYKA PRYWATNOŚCI